vuurziel's boeken

zin in een praatje?


woensdag 24 februari 2010

kwispelend kat in plaats van Pigs on the wing!






Nooit de moed opgeven, (net zoals: nooit zonder lippenstift de deur uit!). Pigs on the wing, van Pink Floyd kan ik nog steeds niet bieden, ook niet met aanwijzingen van Edo, hulp van JustGenie, dankzij wellicht de afwezigheid van Porpoise en de Digitale Fruitmand, de nog niet helemaal afgesloten hulpactie van Kirchroadsmeedsje, de oonbeantwoorde vraag aan Jan: de hamvraag bij dit terugkerend probleempje van het mislukkende uploadverhaal: kunnen wij in de bieb wel een filmpje uploaden???
Tja, Steef is er ook niet, die kan ik het niet vragen, dus nog een keer een bewegend beeldje geprobeerd en ziet: in plaats van één Poes, een hele pagina vol. De techniek staat voor niets.
Pigs blijft een muziekclip die ik jullie wil laten horen
Meteen maar even voor het Klik & Tik samen op het web project...plaatjes enzo zijn denk ik het leukst. Wat heel belangrijk is bij een cursus: voor mij als digibeet en zeker ben ik bang voor laaggeletterden is dat : Wat je wil doen, dat dat ook lukt....! in ieder geval technisch.
Een paar uur later thuis, ook hier lukt het niet de clip te downloaden. Het wordt een soort verbeten erekwestie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten