vuurziel's boeken

zin in een praatje?


donderdag 25 februari 2010

3 opmerkingen:

  1. Hallo! de aanhouder wint....zo is het dus niet helemaal. We ( of in ieder geval ik) ben gewoon helemaal op een verkeerd been gezet met de knop "video toevoegen" in de blog. Daar moet je de link dus helemaal niet in kopiëren. Mijn neef Michiel, deskundige op IT gebied zei me dat toen ik hem uiteindelijk wanhopig vroeg, wat we, Genie, Trudy en ik, nou maar steeds verkeerd doen. Hij legde in één keer helemaal simpel uit dat je de link moet plakken in de tekst-ruimte en niet via "video toevoegen"en dat je dan ook nog simpel moet publiceren en niet verbaasd zijn door al die regels vreemde tekentjes. Eigenlijk begrijp ik niet helemaal waarom we van onze deskundigen Edo e.d. die tip niet gekregen hebben. Door laten modderen heeft m.i. alleen zin als het uiteindelijk een kwestie van proberen blijft, en niet een kwestie van een niet terzake doende aanwijzing! Zo, hart gelucht.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft niets Vuurziel. In het filmpje heb ik laten zien hoe het moest. Blogger laat je een eigen filmpje uploaden, dus eentje die je bijvoorbeeld met je telefoon hebt gemaakt. Daar is die knop voor. Voor ons is het ook vaak maar raden wat er fout gaat, juist omdat we niet kunnen zien wat je doet. Gelukkig is er een hulpfunctie bij dit soort sites waar je gebruik van kunt maken. En daar zijn wij informatiemedewerkers goed in. het zoeken naar een antwoord op je vraag. Via Google bijvoorbeeld. En dan heb je al snel een instructiefilmpje te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen