vuurziel's boeken

zin in een praatje?


maandag 8 februari 2010



http://www.flickr.com/photos/vuurziel/

Nou, weer een half uurtje verder.... Als het goed is, is dit hierboven een link naar mijn foto's, met dank aan JustGenie, die overigens niet echt vindt dat ik op Overgrootmoeder lijk...Ik gebruik deze altijd om de inburgerende vrouwen met hoofddoek te laten zien dat zo'n 80 jaar geleden...
Nog een keer proberen of er een toevoeginkje lukt, al drie keer lukt het niet om een foto te uploaden, kan dat, helpdesk, komen doordat het een Tif is? Nu gaat het afbeelding toevoegen venstertje niet eens meer open, straks nog maar een keer proberen. Warempel, dit is niet de Overgrootmoeder, maar mijn eigen Oma. Zie je het Knopf im Ohr hondje?

3 opmerkingen:

  1. De aanhouder wint!
    Blogger accepteert alleen jpg-, gif-, bmp-en png-afbeeldingen tot een grootte van 8 MB. Een Tiff-afbeelding lukt dus inderdaad niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die foto van je oma. ik ga ook eens bij mijn moeder kijken of ze nog vna die oude foto's heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé dat geflickr. Ik heb zoveel oude foto's en plaats ze, lang niet allemaal, op mijn flickr pagina.

    BeantwoordenVerwijderen