vuurziel's boeken

zin in een praatje?


vrijdag 5 februari 2010

foto,s

Wel, al wel weer 2 uur bezig met het maken van een flickraccount en een fotoalbumpje, met name om mijn overgrootmoeder LYDIA te laten zien en voor de digitale eeuwigheid vast te leggen. Eigenlijk had ik gedacht dat dit nieuwe wapenfeit op mijn vuurziel voorpagina te zien zou zijn... Ik ga nog even verder zoeken. Ik heb de link wel in mijn profiel gezet....of dat nu de goeie plek is... geen idee. Met gadgets heb ik ook iets gedaan, maar waar dat gebleven is, geen idee.
file://http//www.flickr.com/photos/vuurziel/

2 opmerkingen:

  1. Je draagt niet alleen de naam van je overgrootmoeder, je lijkt ook op haar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je in de URL die je opgeeft het eerste deel weghaald (in de tekst én de URL) dus zonder file://, dan werkt de link goed.

    BeantwoordenVerwijderen