vuurziel's boeken

zin in een praatje?


zaterdag 20 maart 2010

16 podcast






Het plaatje geeft het voor mij alweer aan...luisteren, het liefst vis-a-vis.
Wel heel leuk, luisteren naar de radio doe ik eigenlijk te weinig. Wel altijd in de auto, radio of BNN die zitten naast elkaar min of meer, en als ik niet eerst de radio uitdoe voor de motor af te zetten, dan verschiet de zender...heel slim ben ik dus echt niet in die dingen. Gelijk pingelpingel heb ik me geabonneerd op bieslog en ook nog op 1 minuut verhalen, erg leuk. Wat waterweg toevoegde kon ik niet heel erg ontdekken, Dok geeft wat helderder op de site aan wat ze te bieden hebben. Welke programma's de bieb zou kunnen podcasten: tja, over lezen, boeken, e-boeken, lezingen duren denk ik te lang. ik heb echt te weinig inzicht in wat "het publiek" zou willen. Deze oefening vond ik zelf leuk, maar daar ik niet zo'n los ding heb (en er ook geen behoefte aan heb...) en dus achter mijn pc moet gaan zitten luisteren...

3 opmerkingen:

  1. Juist Podcasts zou toch een prima middel zijn om de doelgroep waar jij je sterk voor maakt te bedienen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is ook een Kieskompas voor laaggeletterden in de maak, waar gebruik gemaakt wordt van gesproken tekst. Wellicht interessant om te weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker, 23 dingen, en dank voor de link naar het kieskompas, ik ga daar zeker mijn doelgroep op wijzen!

    BeantwoordenVerwijderen