vuurziel's boeken

zin in een praatje?


zondag 11 april 2010

een 2.0 bekeken


Omdat ik van alle 23 dingen de social sites met boeken en foto's toch het leukst blijf vinden, heb ik een site bekeken met o.a familiefoto's. My heritage.nl

Daar vind je allerlei familie fotoseries, van huisdieren tot oude foto's van overgrootvaders en

-moeders van mensen uit kennelijk oost Europa, want niet te lezen, met Cyrillisch schrift. Bijgevoegde wil ik je niet onthoude, een meisje met boek en poes! haar naam kan ik niet lezen.
Verder van bloemen, daar zit dan toch al gauw weer een meisje bij en foto's van vakanties. Leuk om te bekijken wel.
Nadenkend over de invulling van Klik&Tik samen op het web in ontwikkeling denk ik ook dat het spelen met foto's en het eventueel uitwisselen een heel leuk item voor de doelgroep laaggeletterden is, want je hoeft er niet al meteen mediawijs voor te zijn, wat toch een valkuil blijft volgens mij, het is betrekkelijk eenvoudig en het is niet-talig, wat echt belangrijk is.

1 opmerking:

  1. Dit is een leuke site waar je uren in kan zoeken. Het maakt Genealogie nog leuker en voegt er verrassende elementen aan toe. Leuke vondst.

    BeantwoordenVerwijderen